پارس وردپرس

تماس با پشتیبانی

0969 704 0911

6018 822 0935

شرکت : ۳۳۴۴۴۷۴۰-۰۱۳

parswp@yahoo.com

صفحه نخست
قوانین
تعرفه تبلیغات
پرداخت آنلاین
درباره ما
تماس با ما
    • سبد خریدتان خالی است.
  • سبد خرید

    محصولات انتخاب شده : 0

    قیمت کل : 0 ریال

    منوی اصلی

    کد امنیتی : 5 + 2

    گروه طراحی پارس وردپرس در سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وبسایت های تفریحی ، خبری و … با استفاده از وردپرس آغاز نمود .

    مشتری محور بودن یکی از اساسی ترین اصول در نظر گروه طراحی پارس وردپرس می باشد . گروه طراحی پارس وردپرس متشکل از حرفه ای ترین افراد در زمینه های برنامه نویسی تحت وب ، تحلیل پروژه ، گرافیک و … است که همواره در تمامی مراحل پروژه در کنار شما خواهند بود .

    طراحی فیدخوان و سایت های خبری تحت وب یکی از خدمات اصلی گروه است که با جدیدترین متدها و تکنولوژی های برنامه نویسی صورت می پذیرد . مهمترین ویژگی قالب‌های جدید پارس وردپرس استاندارد سازی و بهینه سازی قالب برای جستجو در وب می باشد که در نتیجه آن موتورهای جستجو قادر خواهند بود محتوا و کلمات کلیدی را راحت تر از گذشته پیدا کنند و این امر صد در صد باعث پیشرفت سایت شما در سایتهایی مانند گوگل خواهد شد.این تیم مفتخر است که تکنولوژی جدید سئو (seo) را به کاربران خود در جهت ارتقاء ، با بهترین حالت ممکن برای بهینه سازی وب سایت بر پایه وردپرس هدیه کند.

  • E-Mail : parswp @ yahoo.com
  • Tel : 0911 - 704 - 0969 | 0935 - 822 - 6018
  •    تبلیغ اسلایدشو 240*848 - هزینه ماهانه 50,000 تومان (نمایش در صفحه نخست)
  •    تبلیغ بنری 240*120 - هزینه ماهانه 30,000 تومان (نمایش در تمام صفحات)
  •    تبلیغ بنری 60*468 - هزینه ماهانه 40,000 تومان (نمایش در تمام صفحات)
  •    تبلیغ بنری 60*468 - هزینه ماهانه 30,000 تومان (نمایش در تمام پیش نمایش ها)
  •    تبلیغ متنی - هزینه ماهانه 15,000 تومان (نمایش در تمام صفحات)
  • کد امنیتی : 5 + 2

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    با سلام خدمت همه همراهان عزیز وردپرس ؛

    مقدمه:

    بهینه‌سازی موتور جستجو (به انگلیسی: ‎Search Engine Optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند. برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می‌باشد.

    سئو به معنای تکنیکهایی است که با استفاده از آنها می توان رتبه سایت مورد نظر را در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود داد. در حال حاضر متخصصین سئو از بالاترین درآمد در بین انواع متخصصین در رشته IT برخوردار هستند.

    سئو یک فرایند تقریبا وقتگیر و یک علم وسیع می باشد که دائم جزئیات آن در حال تغییر است، سئو سایت شما را با موتورهای جستجو دوست می کند تا آنها سایت شما را در صفحات اول برای کاربران جستجوگر خود نمایش دهد که در نتیجه شما بازدیدهای کاملا رایگان، اصلی و طبیعی دریافت کنید.

    معرفی سئو :

    سئو عبارت جایگزین SEO است که وبمسترهای ایرانی آنرا ابداع کرده‌اند.این عبارت از نظر زبان فارسی غلط هست و عبارت معادل SEO باید عبارت مخفف اس‌ای‌او باشد اما بدلیل تلفظ و نوشتار راحت تر در بین وبمسترهای پارسی زبان از عبارت سئو استفاده می‌شود. معنای لغوی سئو در معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است نهفته است، عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر پس معنی لغوی عبارت SEO و سئو هم بهینه سازی برای موتور جستجوگر می‌باشد.بهینه سازی برای موتور جستجوگر به عملیاتی گفته می‌شود که سایت را قابل فهم تر برای موتورهای جستجوگر می کند. و این فهم بیشتر باعث ارتقا رتبه و رسیدن به رتبه مناسب سایت است.

    چرا باید سئو را مورد اهمیت قرار دهیم ؟

    اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر معروف بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد و سئو نقش موثری در این امر ایفا می کند.

    هدف سئو سایت چیست و چرا سئو مهم است ؟

    در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح روشن است اگر صاحب یک وبلاگ ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

    • اکثر کاربران یکی از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو انتخاب می‌کنند و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.
    • سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک استراتژی خوب در این رابطه باعث بهبود تجربه کاربری و کاربردپذیری وب سایت می شود.
    • سئو همچنین باعث ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. در واقع افرادی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو کشف می کنند به احتمال زیاد آن را در فیس+بوک، توییتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

    بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود :

    • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
    • باعث ایجاد برند می شود.
    • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
    • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
    • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترین ابزار برای تبلیغات است.
    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    استراتژیک سئو :

    سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد. سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است. الگوریتم رتبه‌بندی گوگل دارای بیش از ۲۰۰ معیار جهت رتبه‌بندی یک سایت است. از این رو مهندسین سئو می‌بایست مهم‌ترین این معیار‌ها را جهت پیاده‌سازی موفق سئو بدانند.

    بهینه سازی درونی سایت یا سئو داخلی چیست ؟ (On-Page SEO)

    همینطور که از عنوان مشخص است فاکتورهای سئو داخلی به عوامل بهینه سازی داخلی سایت اشاره دارد و سایت را برای کاربران و موتورهای جستجو استاندارد می سازد. عناصر مهم این بخش شامل :

    – کلمات کلیدی (Keywords) : هر صفحه دارای یک هدف و موضوع مشخص است که با استفاده از کلمات کلیدی می توانیم محتوا و موضوع صفحه را به موتورهای جستجو انتقال دهیم. برای مثال صفحه یک محصول مانند “دوربین عکاسی” شامل تنوعی از کلمات (لنز دوربین،لوازم جانبی دوربین و…) است که در متن ، عکس(ALT Tags) و عناصر HTML قرار گرفته‌اند.

    – تگ عنوان (Title Tags) : عنوان صفحه در SERP(صفحه نتایج موتور جستجو) و همچنین تب مرورگرتان قابل مشاهده است. این یکی از مهمترین و قوی‌ترین سیگنال‌ها به شمار می‌رود و شامل کلمه کلیدی و اگر مایل هستید برند کسب وکارتان باشد. برای جدا کردن برند از عنوان صفحه از – _ | » « استفاده کنید.

    – تگ Header tags) H) : بیشتر صفحات وب به چند بخش و سرفصل تقسیم می‌شوند که با تگ‌های h نمایش می‌یابند. تگ <h1> می‌تواند شامل کلمه کلیدی اصلی باشد و دیگر تگ‌ها شامل h2 تا h6 دارای کلمات مترادف باشند.

    – بهینه سازی محتوا (Content Optimization) : محتوای صفحه و مقاله شما باید حاوی کلمه کلیدی اصلی و حداقل با طول ۳۰۰ کلمه باشد. اگر مدام محتوای بی کیفیت و کوتاه انتشار دهید ممکن است به خاطر ارایه محتوای نازک (thin content) تحت مجازات الگورتیم گوگل پاندا قرار بگیرید.

    – لینک های داخلی (Internal Linking) : منو و لینک‌های ناوبری (navigation bars) باعث می‌شود که بتوانید مهم‌ترین بخش‌ها و دسته‌های سایت خود را به کاربران و موتورهای جستجو معرفی کنید، بنابراین از سالم بودن و در دسترس بودن این لینک‌ها اطمینان حاصل کنید.همچنین هنگامی که در یک مقاله امکان ارتباط با بخش‌ها و دیگر مقالات مرتبط فراهم است حتما لینک داخلی (Internal Linking) را مدنظر داشته باشید.

    – ساختار آدرس ها (SEO-Friendly URL) : ساختار URL مهم است زیرا کمک می کند تا موتورهای جستجو درک بهتری از محتوا و آدرس صفحه داشته باشند. با قرار گرفتن کلمه کلیدی در URL یک صفحه حتی کاربران هم نیز می‌توانند محتوای آن را حدس بزنند. بهتر است از حروف ربط مانند (با ، را ، or، in…) و اعداد و سمبل‌ها در ساختار آدرس اینترنتی استفاده نکنید.

    – انتخاب نام و توصیف تصاویر(Alt Tags) : تصاویر شما باید از طریق تگ Alt بهینه سازی و قابل توصیف بشوند. اگر عکس روی هاست مربوط به خود سایت آپلود می شود نام آن نیز باید گویای محتوای تصویر باشد.

    – مطمئن شوید که ساختار کدنویسی معتبر (valid) و معماری سایت استاندارد باشد

    – مطمئن شوید که سایت شما برای نمایش در تلفن هوشمند و تبلت و دیگر دستگاه ها بهینه و واکنش‌گرا (Responsive) است.

    – مطمئن شوید صفحات سایت شما با سرعت مناسبی بارگذاری می شود. سرعت سایت یکی از عوامل مهم در رتبه‌‌بندی و حتی موجب کم یا زیاد شدن نرخ خروج از سایت (Bounce rate) است.

    لینک بیلدینگ (Link Building) :

    لینک بیلدینگ به معنای ارائه راهکارهای جهت دریافت لینک از دیگر سایت‌ها است. لینک بیلدینگ محبوب‌ترین و تاثیر گذارترین عامل رتبه بندی در بهینه سازی خارجی به شمار می‌رود. یکی از بهترین روش‌های دریافت لینک تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند است. به عنوان مثال هر کسی دوست دارد می تواند این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارد یا از وبلاگ و سایت خود به این مقاله و منبع لینک بدهد، درواقع با این‌کار به موتورهای جستجو می‌گویم این صفحه دارای اطلاعات معتبر و مفید است. از روش‌های دیگر میتوان موارد زیر را نام برد :

    • وبلاگ نویسی
    • کامنت گذاری در سایت‌ها
    • ارسال پست در انجمن‌ها
    • ثبت سایت در دایرکتوری‌
    • شرکت در سایت‌های پرسش و پاسخ
    • و…

    تکنیک‌های سئو (SEO techniques)

    تکنیک‌های بهینه سازی سایت به دوبخش کلی تقسیم شده اند :

    • بهینه سازی کلاه سفید (White Hat SEO) : شامل تکنیک‌های که موتورهای جستجو به عنوان بخشی از یک طراحی خوب و مفید برای کاربران تلقی می‌کنند.
    • بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat SEO) : شامل روش‌های است که موتورهای جستجو آنها را تایید نمی‌کنند و در تلاش برای به حداقل رساندن اثرات آنها هستند. این تکنیک‌ها به عنوان اسپم هم شناخته می‌شوند.

    بهینه سازی کلاه سفید (White Hat SEO)

    تکنیک‌ های سئو در این بخش دارای ویژگی‌های زیر هستند :

    • با دستور العمل‌ و استانداردهای موتورهای جستجو مطابقت دارند
    • محتوای نازک و کپی شده (Duplicate content) ارایه نمی‌شود
    • تضمین می‌کند که محتوای تولید شده برای کاربران ایجاد شده است و نه صرفاً برای موتورهای جستجو
    • تضمین می‌کند محتوای که یک موتور جستجو ایندکس می کند همان محتوای باشد که هنگام ورود کاربر از طریق موتور‌های جستجو مشاهده می‌کند.

    بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat SEO)

    تکنیک‌ های سئو کلاه سیاه بر این اساس شناخته می‌شوند :

    • تلاش برای بهبود رتبه با فریب و برخلاف رویه‌های موتورهای جستجو
    • هدایت از یک صفحه که مخصوص موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است به صفحه دیگر
    • هدایت کاربران به یک صفحه که محتوای آن متفاوت از محتوای نشان داده شده در موتورهای جستجو است
    • مخفی کردن متن‌ها، استفاده از رنگ پس زمینه برای متن یا لینک ها ، استفاده از فونت ریز و کوچک که کاربر قادر به خواندن متن نیست.
    • استفاده بیش از حد کلمات کلیدی (keyword stuffing) و قراردادن کلمات کلیدی بی ربط به محتوای سایت
    • ایجاد صفحات با کیفیت پایین و محتوای بسیار کم که با کلمه کلیدی و لینک‌های زیادی پر شده‌اند.

    به طور کلی هدف سئو کلاه سفید جلب رضایت کاربر و خشنود نگه داشتن آن است ، اما در سئو کلاه سیاه صرفا برای کسب رتبه در موتورهای جستجو تلاش می شود.

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    سئو و اهمیت آن برای کسب و کارهای آنلاین

    نتیجه گیری:

    ترافیک حاصل از سمت موتورهای جستجو هنوز هم بهترین نوع جذب بازدیدکننده و مشتری برای سایت به شمار می رود و می‌تواند باعث موفقیت یا شکست یک کسب‌ و ‌کار آنلاین شود. مهم است که برای کسب سهم در این حوزه برنامه‌ ریزی و استراتژی مناسب را پیش بگیرید.

    web designer

    راستی! ما یک راه نزدیک برای درکنار شما بودن پیدا کردیم :)

    کانال تلگرام پارس وی پی

    کدنویسی CSS3

    کدنویسی بوسیله استایل دهی برای زیباسازی و سرعت بارگذاری بهتر قالب ها .

    واکنشگرا

    قابلیت ریسپانسیو بودن برای نمایش بهتر در موبایل ها و تبلت ها .

    کدنویسی HTML5

    کدنویسی قالب برپایه جدیدترین متدهای روز انجام می پذیرد .

    پشتیبانی حرفه ای

    تیم پارس وردپرس از ساعت 9 صبح الی 20 پاسخگوی شما خواهد بود .

    پنل مدیریت آسان

    شما می توانید با پنل مدیریت قالب ، مدیریت آسان را تجربه کنید .

    telegram instagram