طراحی سایت
طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

گروه پارس وردپرس با طراحی سایت و سئو بیش از ۲۰۰۰ سایت و شرکت، با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری پیشتاز در ارائه خدمات طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی واحدهای صنعتی، سازمان‌ها و ادارات دولتی، شرکت‌های خصوصی و مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی می‌باشد.

حتما بخوانید : سئو سایت

آیا می دانید چرا باید هر شرکتی و یا فروشگاهی و یا ارائه دهندگان هر نوع خدماتی باید سایت داشته باشند ؟

خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک و حتی شما هم شاید معتقد باشید که داشتن یک وب سایت نمی تواند سودی در کسب و کار داشته باشد. یا اینکه ممکن است فکر کنید چون خودتان از کامپیوتر استفاده نمی کنید، مشتریانتان هم همین طور هستند. اینها تصورات غلطی است. زمانی بود افراد از طریق مراجعه حضوری و یا روزنامه های کثیرالانتشار به دنبال کالا، محصول، خدمات ، شرکت و … بودند! اما آیا در دنیای امروز هم چنین است؟!

پیشرفت تکنولوژی و اینترنت در رونق کسب و کار :

امروزه در دنیای فناوری و اینترنت با افزایش آگاهی های عمومی مردم، بیشتر از ۵۰ درصد این آنها با مراجعه به سایت ها و سرچ در اینترنت و گوگل، بی هیچ دردسری به دنبال کالا و خدمات مورد نیاز خود می گردند. با توجه به اینکه آنها به این طریق امکان مقایسه و محدوده ی بیشتری را دارند این آمار روز به روز در حال افزایش است. حال تصور کنید شما سایتی دارید که رتبه ی آن در گوگل نسبت به رقبا بیشتر است و یا با سایتی مواجه می شوید که گرافیک بسیار مناسب و امکانات کاملی در آن گنجانده شده است. احتمال گرفتن مشتری چقدر زیادتر است؟

هدف ما طراحی سایت شما نیست ! ارتقاء تجارت شما هدف ماست

بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار :

یکی دیگر از دلایل داشتن وب سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما می باشد که علاوه بر آن می توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتریان می توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند، ممکن است طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت برای شما پر هزینه باشد اما باید به این نکته توجه داشت که وب سایتی حرفه ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهه ی تجارت شماست.

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت وردپرس

 مجری طراحی سایت و مشاور رایگان :

پارس وردپرس به عنوان شرکت مجری طراحی سایت و مشاور در حوزه  با استفاده از استانداردها و الگوریتم های حرفه ای در برنامه نویسی و طراحی سایت و طراحی نرم افزارهای تحت وب، رعایت و بکار گیری کامل و بدون نقص استانداردهای بهینه سازی موتورهای جستجو بخصوص گوگل برای کسب بهترین نتیجه در جستجو گوگل مبتنی بر کلمات کلیدی کسب و کار شما، پشتیبانی ۲۴ ساعته، طراحی زیبا و جذاب و ظاهری متفاوت در طراحی وب سایت، استفاده از تیم تحلیلگر قبل از انجام پروژه، برنامه نویسی وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا اختصاصی CMS توانسته نسبت به بقیه رقبا در داخل کشور خود را مطرح نماید.

جهت کسب مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۱۷۰۴۰۹۶۹

۰۹۳۵۸۲۲۶۰۱۸

شرکت : ۰۱۳۳۳۴۴۴۷۴۰

اشتراک گذاری :
مطالب زیر را حتما بخوانید

طراحی سایت گیلان ارزان و فوری

طراحی سایت گیلان ارزان و فوری مثل خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک ممکن شما هم معتقد ...

فروش سایت امداد تاسیسات پایتخت با ۱۰ خط فعال

فروش سایت امداد تاسیسات پایتخت با ۱۰ خط فعال – پارس وردپرس فروش سایت امداد ...

طراحی سایت لاهیجان

طراحی سایت لاهیجان شرکت طراحی سایت پارس وردپرس بصورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ...

دیدگاه کاربران
نظرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید


برای نمایش دیدگاه کلیک کنید
    ۰ دیدگاه ثبت شده
اطلاعات پست

۲۳۸۵

بازدید

۰

دیدگاه

0

علاقه مندی

5 از 1 رای
  • تاریخ انتشار
  • ۶ خرداد ۱۳۹۶
  • آخرین بروزرسانی
  • ۶ خرداد ۱۳۹۶
  • دسته‌بندی‌
  • طراحی سایت
  • لینک کوتاه
  • برچسب ها
  • , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • + نمایش تمام جزئیات