اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت وردپرس

صفحه نخست » آموزش وردپرس » اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت ...
طراحی سایت
اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت وردپرس

اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت وردپرس

اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت وردپرس

در یک یا دو سال اخیر، موتور جستجوی گوگل به طرز شگفت انگیزی به محتوای تازه موجود در سایت ها توجه نشان می دهد. همچنین، با توجه به اینکه گوگل به صفحات تازه ایجاد شده امکان می دهد در نتایج جستجو حضور داشته باشند، رقابت سختی بین سایت ها نوپا با سایت های بزرگ و با تجربه بوجود آمده است.

*مهم : وبمسترها، بدون ترس از جریمه شدن توسط گوگل، اقدام به تولید محتوا کنند.

رابطهء سئو با محتوا :

نگارش و تولید محتوای با کیفیتی باید بخشی کلیدی از هر استراتژی سئو باشد. البته تولید محتوای با کیفیت نیازمند آشنایی با ادبیات و مهارت نویسندگی است. بگذارید کمی صادق باشیم. شما هم می دانید که بیشتر وبلاگ ها به سختی قابل خواندن هستند و هیچ گونه اطلاعات آموزنده، سرگرم کننده و الهام بخشی به بازدیدکنندگان ارائه نمی کنند. همیشه پیش از تولید محتوا به دنبال کلمات یا عباراتی بگردید که در نتایج جستجو گوگل دچار تغییرات بسیار می شوند. معمولاً این اتفاق برای عبارات طولانی و کلمات کلیدی دم دراز می افتد. البته در بین این عبارات همیشه کلمات کلیدی پر ارزش نیز پبدا می شود.

اهمیت مدت زمان سپری کردن کاربران در الگوریتم هوش مصنوعی گوگل

مدت زمانی که کاربران در سایت می مانند یکی از مهم ترین فاکتورها جهت رنکینگ دهی موتورهای جستجو مانند گوگل است از طریق این فاکتور می توان کیفیت یک سایت را سنجید. در ایجاد و طراحی سایت و ایجاد محتوای جذاب باید تمام تلاش خود را بکنید زیرا محتوای مفید و جذاب و طراحی سایت با کیفیت سبب خواهد شد که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذارند در صورتی که این کار را به وسیله سئو کاران حرفه ای انجام دهید شما توانسته اید سایت خود را در رتبه بالایی در موتورهای جستجو ببینید.

سئو به شما کمک زیادی در ایجاد محتوا، طراحی سایت مطلوب می کند. سئو اولین چیزی را که باید در اولویت قرار دهد مقدار کیفیت و مطلوبیت سایت است. چیزی که در سئو دارای اهمیت فراوان می باشد مقدار تجربه کاربران از سایت شما است باید بهترین حس نسبت به مطالب و طراحی سایت شما در کاربران ایجاد شود و خود همین روش نیز باعث مطلوبیت بیشتر موتورهای جستجو می شود بنابراین بهینه سازی سایت ابتدا برای کاربر باید صورت گیرد و سپس برای موتورهای جستجو.

اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت وردپرس

اهمیت ایجاد محتوا با کیفیت برای سئو سایت وردپرس

هوش مصنوعی گوگل :

امروزه با توجه به الگوریتم rankbrain یا همان الگوریتم هوش مصنوعی گوگل محتوای با کیفیت، در سایت ها از قبل بسیار مهم تر است. این الگوریتم به شکلی ایجاد شده است که کاربران را به مهم ترین و با اعتبار ترین مطالب و محتوا ارجاع می دهد در سئو جهت اهمیت پیدا کردن یک صفحه فاکتورهای گوناگونی مورد بررسی قرار گرفته است که یکی از این فاکتورها کیفیت مقاله است. برای این کار گوگل کیفیت مقاله را با توجه به روش های مختلفی مانند مقدار زمان ماندن کاربران از سایت در صفحه مورد نظر و هم چنین تعداد لینک های ورودی به آن می سنجد بنابراین ایجاد کیفیت مطالب و محتوای مناسب در سایت می تواند در عملیات سئو به شدت باعث پیشرفت شما شود.

تولید محتوای منظم

اگر شما عبارتی را می شناسید که به محتوای تازه رفتار مناسبی نشان می دهد و برای زمینه کاری شما با اهمیت است، می توانید یک صفحه مشخص برای آن در سایت خود ایجاد کرده و بصورت مستمر اخبار و اطلاعات مربوط به آن را بروزرسانی کنید. برای مثال یک سایت آموزش زبان فرانسه می تواند صفحه را با عنوان اصطلاحات رایج فرانسوی ایجاد کنید و به طور مستمر و منظم در آن مطلب اضافه کند. می توان گفت بسیاری از وبلاگ ها از همین روش به موفقیت دست پیدا کرده اند. اگر دقت داشته باشید، طی چندین ماه گذشته، آدرس یک سایت یا وبلاگ در صفحه اول نتایج جستجو به ندرت به چشم می خورد، مگر اینکه این وبلاگ به طور تخصصی در یک زمینه خاص در حال فعالیت باشد.

جمع بندی :

مسئله ای که باید به خاطر داشته باشید این است که تولید محتوای تازه به معنی تغییر محتوای پیشین، ویرایش آن و انتشار مجددش در سایت نیست. ممکن است فکر کنید که می توانید یک مطلب به چند شیوه مختلف بنویسید و هر بار به عنوان مطلبی جدید آن را در سایت خود قرار دهید. اگر مسئله مربوط به سئو و محتوای تکراری را کنار بگذاریم، تولید محتوا به این شیوه نارضایتی بازدیدکنندگان را در پی خواهد داشت. وبمسترهای بسیاری تمام تلاش خود را می کنند تا بازدیدکنندگان زیادی به وب سایت شان مراجعه کند و برای این کار هیچ گونه مسائل اخلاقی را رعایت نمی کنند.

خوشحال می شویم که با تجربیات شما عزیزان در این زمینه آشنا بشویم. آیا واقعاً تغییر یک مطلب قدیمی و انتشار مجدد آن به عنوان محتوای تازه در سئو سایت اثر می گذارد؟

اشتراک گذاری :
مطالب زیر را حتما بخوانید

تغییر آدرس ورود وردپرس با پلاگین

سلام خدمت همراهان وردپرس؛ یکی از راههای جلوگیری از نفوذ ربات ها و همچنین هکرها به ...

طریقه ساخت برند پیج گوگل پلاس برای سایت های وردپرسی

طریقه ساخت برندپیج گوگل پلاس برای سایت های وردپرسی ساخت برند پیج امروزه در سایت های ...

نمایش برچسب ها در منوی بازشونده

برچسب چیست ؟ در دنیای مملو از اطلاعات جامعه مجازی٬ گاه یافتن مطالب دلخواه کمی دشوار ...

دیدگاه کاربران
نظرات کاربران برای این مطلب را دنبال کنید


برای نمایش دیدگاه کلیک کنید
    ۰ دیدگاه ثبت شده
اطلاعات پست

۱۸۰۴

بازدید

۰

دیدگاه

0

علاقه مندی

5 از 1 رای
  • تاریخ انتشار
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
  • آخرین بروزرسانی
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
  • دسته‌بندی‌
  • آموزش وردپرس
  • لینک کوتاه
  • برچسب ها
  • , , , , , , , , , , ,
  • + نمایش تمام جزئیات