خیلی وقت ها کاربران گرامی در مورد این مسئله سوال میکنند که آیا ولید بودن قالب در W3C تاثیری بر سئو داره یا اصلا خیلی ها میخوان قالبشون ولید بشه تا تو سئو سایت تاثیر مثبتی بذاره و مواردی که در کل به همین ولید بودن قالب مربوط میشه.
اگه بخواهیم یک نتیجه گیری کلی همین اول کار بکنیم، باید بگیم که ولید بودن قالب هیچ تاثیری بر نتایج گوگل نداره و اصلا گوگل به اون توجه نداره. این گفته من یا هر سئو کار دیگه ای نیست و Matt Cutts که فکر کنم همه دوستان باهاشون آشنایی داشته باشن این را بیان کرده. برای مطمئن شدن میتونید به اوضاع قالب خود گوگل از نظر ولید بودن هم یه نگاهی بندازید:
در کل خیلی از سایت هایی که رنک مناسبی دارند و در نتایج گوگل هم موفق هستند اگه یه چکی بکنید میبینید که قالب های ولیدی ندارند و اکثرا ارور دارند و به گفته خود گوگل گه بخوان بر این اساس سایت ها را بررسی کنند، باید حدود ۴۰% از سایت های موجود در نت را بیخیالشون شد!
ولی خوب توجه به ۲ تا نکته هم ضروریه:
اولا نوع ارورهایی که در این سیستم مشخص میشه هم مهمه. مثلا گاهی اوقات این سیستم میاد و ایراد میگیره چرا از تگ <b> بجای <strong> استفاده نشده که خوب حل این مشکل اصلا مهم نیست ولی گاهی اوقات ارورها مهم هستند و اشتباه در اون ها میتونه مشکل ساز بشه. به طور مثال نبستن یکی از تگ ها در هدر باعث بشه که سایت توسط روبوت های گوگل خونده نشه!
نوار اعلان در وردپرس با استفاده از WP Notification Bars سلام خدمت همه عزیزان وردپرسی؛ ...
گوگل پلاس و دانستنی هایی در مورد آن google plus گوگل پلاس سرویس شبکه اجتماعی گوگل ...
حمله گسترده به بیش از ۶۰ هزار سایت وردپرس با سلام خدمت همراهان عزیز وردپرسی؛ امروزه ...
۶۰۲۵
بازدید
۲
دیدگاه
1
علاقه مندی
عالی بود ممنون
مقاله ی خیلی خوبی بود ممنون 🙂